"Randki" z Eskulapem;).


Przez ostatnie trzy miesiące byłam pewna, że panuje nam pora roku zwana jesienią.

Dziwne, że mego przekonania nie zmieniła nawet choinka, która przypadkiem przewinęła się w międzyczasie przez moje mieszkanie 😉.

Dopiero przedwczorajszy opad śniegu, który trwał raptem pół dnia uświadomił mi, ze jest zima 😄.

Ale już wczoraj i dzisiaj znowu zapanowała jesień….

Po prawdzie mnie tam wszystko jedno, ale dzieci żal, bo jak tak dalej pójdzie, to za kilka lat maluchy nie będą wiedziały do czego służą sanki.

Tak mi się o tym pomyślało, bo dzisiaj wnuczka zapytała mnie, co będziemy robić w ferie.

No właśnie, co ja mam na ten czas wymyślić?


Popsuły mi się okulary do dali.

Ponieważ za naprawę zawołali tyle, jak za zboże, pomyślałam sobie – już pięć lat nie byłam u okulisty więc może najpierw pójdę na wizytę, bo być może trzeba będzie okulary zmienić mimo, ze okulary spełniają swoje zadanie.

I się okazało, ze nie tylko trzeba okulary zmienić, ale także zapisać się w kolejkę na operację zaćmy.

Nie wiem jakim cudem ta zaćma się u mnie panoszy, bo ja żadnego dyskomfortu przy widzeniu nie mam.

Ale kazali, to się zapisałam, za kilka dni idę na klasyfikację – ciekawa jestem jak długo poczekam na termin operacji.

Mnie się nie spieszy, bo lekarka powiedziała, ze operacja powinna nastąpić za rok i taki jest mniej więcej termin oczekiwania.

Pożyjemy – zobaczymy.


Wreszcie dostałam odpowiedź z Denta Care, uznali moją reklamację w sprawie usuniętego implantu zęba.

Wstawią nowy implant na koszt przychodni, ale za koronę muszę drugi raz zapłacić.

„Przy okazji” wstawię drugi ząb, którego pozbyłam się prawie rok temu i jak dotąd ubytek maskowałam tymczasową koroną.

Tak więc ten rok zaczął mi się od wydawania pieniędzy.

Niby powinnam to sobie zaplanować, bo wiedziałam, ze muszę szczękę doprowadzić do porządku, ale zawsze lepiej liczy mi się przychody niż rozchody.

I nie wiem tak do końca, co jest dla mnie gorsze – wydatki, czy te wszystkie wizyty u dentysty i związane z tym niedogodności i bardzo nie komfortowe doznania.

Chyba jednak wydatki łatwiej przełkną.

Nie znoszę wizyt u dentystów, tym bardziej, ze  chirurg będzie nowy, bo mój dotychczasowy przeniósł się do tego lepszego świata (w czym znacznie mu pomogli koledzy lekarze).

Jak się to wszystko poustawia zobaczymy we wtorek.
Żeby to można było załatwić wizytę u dentysty "zaocznie" ....

Komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą. Po co płacimy na służbę zdrowia.Jak ja się boję dentysty. Plombowanie mam z znieczuleniem.Z dnia na dzień zwlekam z rejestracją oczywiście prywatnie. Moje wnuki raz miały w użytku sanki.Starszy wnuk podczas ferii był tydzień w górach i był zachwycony że tyyyyyle sniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli okulary nie zepsuły się bez powodu. ;) Wcześnie zauważona zaćma nie grozi żadnym ryzykiem przy zabiegu. To jak czysta formalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi zębami to wieczny kłopot. Współczuję czekających przeżyć, ale cóż.. trzeba zacisnąć nomen omen zęby i naprawiać, póki się da :) Trzymam kciuki za szybki termin zabiegu, oczy w końcu jeszcze ważniejsze niż zęby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz, śnieg w Warszawie był? U nas szaro, chwilami deszczowo, słońca na lekarstwo:( I tez mi sie kroi wydatek optyczny, podwójny, bo trzeba zmienić okulary do czytania i do dali, wciąż sie obawiam progresywnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg był tylko jeden dzień,a teraz wiosna, wyjrzały z ziemi przebiśniegi,ciekawe co dalej będzie,bo jeszcze dwa miesiące zimy i wszystko zdazyc się może.Najgorsze wizyty u dentysty,jak się zacznie to jakoś idzie do przodu. Nie chce mi się myśleć,ale też przydałoby się wybrać do okulistki.Rok temu zmarła pani okulistka, była fajna,ludzka i przystępna,na jej miejsce nikt nie przyjmuje.i

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyfikacja swoje, a kolejka swoje. Rozciągnięte to jak guma!
    Owocnych bojów że służbą zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, kolejki są straszne.. czasami aż się dziwie, że aż tak odległe terminy, tym bardziej że nie codziennie ktoś obchodzi operację, która naprawdę trwa kilka minut..

    OdpowiedzUsuń
  8. W piatek mam dentyste, reperacja uszkodzonej obok wyrwanej òsemki korony. Na implantowane zeby to ja sie nie pisze :D
    Operacja zacmy to poprawa jakosci zycia, nie czekaj zbyt dlugo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach , ciągle coś. Powodzenia,Wilmo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzbierało się konieczności, wizyt, płatności. Z reguły jeden wydatek pociąga za sobą drugi jakby się zmówiły, "psiekrwie cholery jedne" - jak klął mój dziadek. Dentystkę mam jedną od lat, której się nie boję, do innej za nic nie pójdę. Co do płacenia, to właściwie za wszystko trzeba płacić, jeśli chce się sprawę szybko załatwić, a nie czekać miesiącami. Zaćmę już usuwał Mąż, teściowa też, na oboje oczu mieli zabiegi. To nic strasznego.

    OdpowiedzUsuń
  11. 37 year-old Assistant Media Planner Hermina Kesey, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Board sports. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Legacy. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz