Wspomnienia...

Mija tydzień jak nie ma Vici.
Cisza, pustka, spokój…

Pustka bardzo boli.
Cisza i spokój koi, bo ostatni czas był na bardzo wysokich obrotach i dość głośny.
Lekarz od zwierząt nie potrafił już uregulować hormonów tarczycy Vici.

Przez rok się to udawało, teraz wszystko poszło na żywioł, organizm kota nie reagował na leki.

W związku z czym, oprócz tego, ze mimo dobrego apetytu Vicia chudła błyskawicznie, to była jeszcze bardzo głośna.
Musiałam być w zasięgu wzroku kota, bo gdy mnie Vicia nie widziała to przeraźliwie krzyczała.

Wyobraźcie sobie, ze cały luty praktycznie nie wychodziłam z domu.

Pod koniec miesiąca Vicia przestała połykać pokarm i wodę.
Karmiliśmy ją jeszcze kilka dni pozajelitowo, ale w końcu musiałam podjąć tę trudną decyzję.

Zasnęła przytulona na moich kolanach.

Za Tęczowym Mostem nie ma chorób i cierpienia, jest więc zapewne szczęśliwa z Bandytą i Pichandrą i innymi moimi kotami, które tam czekają, aż wszyscy się kiedyś spotkamy.

Obiecałam sobie, że więcej kotów w moim domu nie będzie, bo nie chcę takich pożegnań.

Ale w tym domu koty były zawsze, więc jak to tak?

Mieszkanie bez futrzanego mruczka?

Jeszcze muszę się podleczyć, bo jestem bardzo słaba i psychicznie i fizycznie, ale...
Ale coraz bardziej doskwiera mi pustka na kolanach….






 

 

Komentarze

  1. Cudne były Twoje kociki, cóż pisać? czas leczy rany chociaż powoli, na razie odpocznij, przemyśl a potem zdecydujesz co dalej. Pozdrawiam i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koty, ciepłe wspomnienia, czas podobno leczy rany, a na pewno zmniejsza ból...

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Koty pewnie na białej chmurce machają Ci łapkami! I masz piękne zdjęcia, nie tylko dla wspomnień!
    Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie też i z moimi kotami w kocim raju skacze... Przytulam💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko mi czytać Twoje słowa. Nasza Kota jest z nami dopiero 3 rok, a mam wrażenie, że jest od zawsze. Co to będzie gdy przyjdzie ten ciężki czas...
    Przytulam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne koty i miały dobre życie u Twojego boku i na Twoich kolanach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością już gdzieś czeka kocia istotka na Twoją miłość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kotki ,cóż takie życie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz