W domu, w domciu, w domeczku;).


Trzeci dzień jestem w domu, a było tak intensywnie, jakby minęły trzy tygodnie.
Ale to i owo się wyjaśniło i odbębnione mam dwie wizyty u lekarzy.
Pierwsza - moja cokwartalna, kontrolna – wyniki dość dobre, następna wizyta w grudniu (hura!!!, za pół roku, a nie za trzy miesiące).
Druga wizyta w szpitalu okulistycznym, skierowanie na zakwalifikowanie się na operację zaćmy w oku prawym.
Zakwalifikowałam się – termin operacji – 7 grudzień tego roku.
Szanowna komisja uznała, ze oko lewe też, prędzej, czy później należy zoperować.
Więc nie będą się rozdrabniać, i zakwalifikowali mnie do operacji oka lewego na 08.03.2021.
Powiadomili mnie również o możliwości wszczepienia soczewki, która wyeliminuje mi potrzebę noszenia okularów do „dali”.
No i dobrze, odpadnie jedna para okularów - teraz mam trzy pary, do dali (czyli do chodzenia na co dzień), do komputera i do czytania.
Jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, ze następną wizytę u lekarza mam w lipcu (u mojego nefrologa, ale tam zazwyczaj jest bezstresowo), a potem długo, długo nic.

Zastanawiałam się też nad moim wyjazdem do sanatorium (w połowie listopada), ale jest jeszcze trochę czasu i zobaczę, co się będzie dziać jesienią.

Czytałam Wasze komentarze pod ostatnim moim postem – mimo, ze był to jeden z lepszych moich wyjazdów wypoczynkowych na pewno nie powtórzę tego wyjazdu w najbliższym czasie.
Kiedy w niedzielę w południe poszliśmy się „pożegnać” z morzem i miasteczkiem – na plaży były tłumy, a na chodnikach nie było można się bezpiecznie minąć.
A właścicielka pensjonatu powiedziała, że to jest dopiero preludium tego, co dzieje się tam w sezonie.
Wobec tego, ze w tym roku większość Polaków spędzi urlopy w kraju, w lipcu i w sierpniu najwygodniej i najbezpieczniej będzie w domu na własnym balkonie;).
Właśnie muszę się nim zająć, bo w czasie mej nieobecności nieco ucierpiał;))).


Komentarze

  1. To super załatwiłaś.U mnie jeszcze 1 wizyta u stomatologa.2 wizyty w zawieszeniu.Pani chirurg pracuje w szpitalu jednoimiennym więc nie przyjmuje prywatnie tak samo lekarz od tarczycy.Kochane zdrowie.My jak tylko nie pada deszcz pracujemy na działce ale bardzo mokro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde miejsce na wakacje jest dobre,jeśli się w nim dobrze czujemy, nawet na balkonie. Ostatnio na kilku blogach naczytałam się o morzu i bardzo za nim zatęskniłam;)
    Widzę, że długo się na te oczne zabiegi czeka, ale wszczepiona soczewka wzbudziła mój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, intensywne dni, ale wszystko co trzeba załatwiłaś świetnie i możesz teraz spokojnie cieszyć się domem i kicią, która pewnie Ci powiedziała co myśli na temat Twojej nieobecności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, załatwiłaś w ekspresowym tempie wizyty u lekarzy, możesz więc spokojnie spędzać kolejne półrocze. Mam pytanie, czym różnią się okulary do czytania od okularów do komputera ? Chyba robię błąd, bo do komputera używam tych do dali, do czytania książek nie muszę, ale do komputera zakładam te do dali, bo ekran komputera patrzę z większej odległości. Muszę wybrać się do okulisty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na wizytę. u nas jeszcze pozamykane:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszą mnie te dobre wieści lekarskie, niech Ci się wszystko sprawnie toczy na tym froncie. Na balkonie również 🙂 A na plaży zrobię w takim razie wymianę za Ciebie, choć w sam środek tłumów pchać się nie będę, ale gdzieś tam sobie z boku poobserwuję 😉 Dużo zdrowia i samych dobrych wyników Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tą zabiegową formą pozbycia się okularów, bo moja wada wzroku kwalifikuje się, ale gdzie nie pytam, zawsze mnie straszą tym, że jest ryzyko oślepnięcia, dlatego zabieg robi się najpierw na jedno oko, by drugie człowiekowi w razie co pozostało. No i tak się wahałam jeszcze trochę aż w końcu zrezygnowałam. :(
    Teraz w Polsce najbezpieczniej wybierać skromniejszą agroturystykę. Obłożenie nigdy nie jest tak duże.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre wieści lekarskie, będzie z głowy na pewien czas.odpoczynektez się przydał po takim czasie siedzenia w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wilmo, popatrzyłam na wszystkie piękne zdjęcia jeszcze raz ciurkiem i przypomniały mi się dawne czasy, kiedy jeździłam nad morze w każde wakacje. Piękne Twoje fotki i piękne moje wspomnienia :) No, jak to z młodości. Teraz tylko góry i poza sezonem najlepiej. Ale jak będzie w tym roku - tego nikt nie wie. Z różnych zresztą względów, nie tylko przez covida. Najważniejsze, że Ty odpoczęłaś, nabrałaś sił i pooddychałaś morskim powietrzem. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo planuję urlop i właśnie boję się trochę tych tłumow. Cieszę się, że udało ci się dość szybko zakwalifikować na operację! Trzymam kciuki, żeby się powiodły (obie) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Operacja na zacme jest bardzo rzeczowa operacja, i niebywale poprawia komfort widzenia, tak wiec ciesze sie z Toba na lepsze zycie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do listopada jest sporo czasu... jeszcze wiele się wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest takie miejsce nsd Bałtykiem, gdzie nawet w najwiekszy sezon, plaża jest pusta, jakby co, to służę kierunkiem 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. 57 year-old Developer II Rheta Klejin, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Cryptography. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. zobacz to

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz