Uwaga! Niebezpiecznie!!!

Próba założenie bloga, czyli krew, pot i łzy;(.

Komentarze

  1. A jak wygląda wpisany komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha. Nie wiem jak,ale powinien się pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze! Ba, już jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuscila, okazuje się, ze pisać komentarze potrafię.
    Resztę - ciemno widzę;(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Old Lady, a gdzie tam dobrze, wszystko, co dotychczas zrobiłam, to zrobiłam przypadkiem i śmiem wątpić, ze będę umiała to powtórzyć;(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ira, brawo dla Ciebie!
    Dzięki Ci dobra kobieto, ze trafiłaś do mnie.
    Tak właśnie myślałam, ze po moim komentarzu u Iksi mnie tu znajdziesz, bo nie wiedziałam, jak Cię mam zawiadomić gdzie jestem i pod jakim nickiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Old Lady to ja, Ewa :-) Ta z "mycastle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo witaj, przez dedukcję się domyśliłam kim jesteś.
      Mam nadzieję, ze Ty też wiesz, że ja jestem Ania z zapisków dojrzałej kobiety z bloxa.
      Trochę to zaszyfrowane, ale kto ma wiedzieć kim jestem, to będzie wiedział, a reszta niech mnie zna jako wilmę.

      Usuń
  8. Dzień dobry :) Widzę, że powoli się odnajdujemy :)
    cytrynka

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, ze się nie spodziewałam, ze się tak prędko wszystkie odnajdziemy.
    Zaczynam to wszystko widzieć w jaśniejszych barwach.
    Żeby jeszcze załatwić pomyślnie sprawę bloxowymi blogami, to byłoby całkiem dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez sie melduje. Ciesze sie, ze jestes :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz